Mene suoraan sisältöönMene suoraan hakuunMene suoraan hakuun
Jula

Reklamaation tekeminen

Olet oikeutettu reklamoimaan tuotteesta, jos havaitset tuotteessa virheen, se ei vastaa tuotteelle asetettuja vaatimuksia ja olettamuksia tai täytä kestävyydeltään sille asetettuja odotuksia. Reklamaatio tulee tehdä kohtuullisessa ajassa ja aina kahden (2) kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta.

Tavaratalosta ostettu tuote

  • Jos tuotteesi on lopettanut toimimisen tai se ei toimi kuten sen tulisi toimia, olet tervetullut tekemään reklamaation Julan tavarataloon tuotteen ja ostokuitin kanssa. 

Verkkokaupasta ostettu tuote

  • Reklamaatio tehdään tilausvaiheessa sähköpostiin saapuneen palautuslinkin kautta. Palautuslinkki löytyy myös täältä.
  • Verkkokaupasta ostetun tuotteen voi reklamoida myös Julan tavarataloissa. Sinulla tulee olla mukana tilausvahvistus, lähetyslista tai muu vastaava tosite, josta ilmenee selkeästi tilausnumero ja tilaus- tai tilauksen vastaanottopäivämäärä.
  • Voit olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme reklamaation tekemiseksi.

HUOM! Jos tilauksesi toimitustapana on ollut nouto tavaratalosta, voit reklamoida tuotteesta tavaratalossamme tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.