Mene suoraan sisältöönMene suoraan hakuunMene suoraan hakuun
Jula

Kuljetusvaurio

Jos huomaat tilauksesi toimituksessa kuljetusvauriota vastaanottaessasi lähetystä, pyytäisimme sinua kertomaan vauriosta välittömästi paketin toimittamalle kuljetusyhtiölle. Sinun ei tule ottaa tilausta vastaan, vaan anna sen palautua Julalle. Saat automaattisesti rahasi takaisin, kun tilaus on palautunut meille.

Jos huomaat lähetysessäsi kuljetusvaurioita vasta myöhemmin, voit ilmoittaa kuljetusvauriosta ja palauttaa toimituksen meille tilausvaiheessa sähköpostiisi saadun palautuslinkkimme kautta. Palautuslinkki löytyy myös täältä.

Voit olla yhteydessä myös asiakaspalveluumme sivustolla olevan yhteydenottolomakkeen kautta. Avaa yhteydenottolomake Asiakaspalvelu | Jula -sivun alalaidasta painamalla Ota yhteyttä -paniketta ja liitä viestiisi mukaan seuraavanlaiset kuvat vauriosta:

  • Lähikuva paketin osoitekortista
  • Toimitus kokonaisuudessaan kuvattuna siten, että kuvassa näkyvät myös mahdollinen toimituslava ja yksi lyhyt ja yksi pitkä sivu lähetyksestä
  • Toinen vastaavanlainen kuva toiselta puolelta otettuna, jossa näkyvat vastaavasti toinen pitkä sivu ja toinen lyhyt sivu lähetyksestä
  • Lähikuva itse vauriosta
  • Jos tuote on pakattu laatikkoon, tulee laatikko avata siten, että saat kuvan vaurioituneesta tuotteesta toimituspakkauksessaan
  • Kuva vaurioituneesta tuotteesta kokonaisuudessaan

Tärkeää
Jos huomaat lähetysessäsi vaurioita, tulee sinun reklamoida kuljetusvauriosta viimeistään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa toimituksen vastaanottamisesta.