Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme auttaa teitä kaikissa tavaratalon, verkkokauppaan sekä kanta-asiakkuuksiin liittyvissä asioissa. Olemme koostaneet tänne tietoa, jotta asioimisenne Julalla olisi mahdollisimman helppoa.
Tietoa koskien JulaClubia
JulaClubiin liittyminen verkossa on tilapäisesti pois käytöstä. Halutessasi liittyä JulaClubiin ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät sivun alalaidasta.
Tilaaminen
- Missä ja miten voin tehdä ostoksia Julan lahjakortilla?
- Kuinka voin ostaa lahjakortin?
- Mitkä maksutavat käyvät verkkokaupassa?
- Mitä etuja on valittaessa toimitustavaksi noudon tavaratalosta?
- Miten toimin, jos haluan peruuttaa tilaukseni?
- Miten tilaan tuotteita Julasta?
- Mistä löydän Julan yleiset käyttöehdot?
- Mistä löydän Julan yleiset ostoehdot?
Toimitustavat ja -kulut
- Kuinka reklamoin kuljetusvauriosta?
- Kysymyksiä tilaukseeni liittyen
- Mitä minun tulee huomioida vastaanottaessani lähetystä?
- Mitä tapahtuu, jos en ole vastaanottamassa toimitusta tai nouda lähetystä?
- Mitä etuja on valittaessa toimitustavaksi noudon tavaratalosta?
- Kuinka voin varmistaa olevani paikalla vastaanottamassa tilausta, kun se saapuu?
- Kuinka pitkä toimitusaika on verkkokauppatilauksissa?
- Paljonko tilauksen toimituskulut ovat?
- Missä verkkokauppatilaukseni menee?
Vaihdot ja palautukset
- Onko kyseessä tilauksen peruutus, palautus, takuu vai reklamaatio?
- Kuinka teen reklamaation?
- Kuinka pitkä takuuaika tuotteella on?
- Haluaisin palauttaa tavaratalosta ostamani tuotteen, mitä teen?
- Miten toimin, jos haluan peruuttaa tilaukseni?
- Kuinka pitkä on palautusoikeus ja mitä se koskee?
- Miten voin vaihtaa ostamani tuotteen?
- Haluaisin palauttaa verkkokaupasta ostamani tuotteen tai vaihtaa tuotetta, miten minun tulee toimia?
- Kuinka toimin palauttaessani verkkokauppatilaukseni Postiin?
- Miten toimin, jos minulle toimitetaan väärä tuote?
Huolto ja tuki
- Mikä polttoaine sopii Julasta ostettuihin tuotteisiin?
- Kuinka tuotteeni huolto edistyy?
- Kuinka pitkä takuuaika tuotteella on?
- Mitä teen, kun tuotteeni ei toimi odotetusti?
- Minulle toimitetusta tuotteesta puuttuu osia, kuinka toimin?
- Mistä löydän tuotteeseeni saatavissa olevat varaosat?
- Milloin saan tilaamani varaosat?
JulaClub
Liity jäseneksi
Oma jäsenyys
JulaPro
Tuotteet ja saatavuus
- Voinko tilata tuotteen, joka ei ole perusvalikoimassa?
- Mitä kampanjoita on nyt käynnissä?
- Missä ja miten voin tehdä ostoksia Julan lahjakortilla?
- Miten voin tarkistaa lahjakortillani olevan saldon?
- Sponsorointi
- Minkä kokoinen on tuotteen tuotepakkaus?
- Mistä tiedän onko haluamaani tuotetta varastossa?
- Miten löydän haluamani tuotteen Julan sivuilta?
- Voinko tilata tuotteen toisesta tavaratalosta?
Asiakaspalvelun yhteystiedot:
Asiakaspalvelun aukioloajat:
Arkisin: 9:00-17:00
Viikonloppuisin: Suljettu
Soita meille numeroon: 075 326 3820 (pvm/mpm)
Jos et löydä vastausta kysymykseesi tai haluat apua johonkin muuhun asiaan, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme alla olevasta "ota yhteyttä" -painikkeesta tai puhelimitse. Palvelemme suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.